VW Polo

360° Exterieur view
360° Inetrieur view
Video

Nieuwe auto | EU voertuig

Direct leverbaar

22.900,- 21% BTW & BPM

Eerste registratie: 01.12.2019
9 km
Kleur: Weiß
Interieur: Stof grijs
Benzine
70 kW (95 PK)
999 cm³
Handschakeling
uitrusting sluiten
Interieur en comfort
  • Stof
  • centrale vergrendeling
  • airconditioning
  • elektrische ramen
  • elektrische spiegels
  • stoelverwarming voor
  • cruise control
  • multifunctionele stuurwiel
Multimedia en communicatie
  • boordcomputer
  • Bluetooth
  • Telefoonvoorbereiding handsfree
Veiligheid en milieu
  • 6 Airbags
  • ABS - anti blokkeer systeem
  • stuurbekrachtiging
  • bochtlicht
  • mistlampen
  • ESP - elektronische stabiliteits programma
  • regensensor
  • sportstoelen
  • lichtsensor
  • parkeerhulp voor
  • parkeerhulp achter
Anders
  • lichtmetalen velgen
Milieu
Brandstofverbruik gecombineerd:* 4.7l/100km
Brandstofverbruik stad:* 5.2l/100km
Brandstofverbruik snelweg:* 4.3l/100km
gem. CO2:* 134 g/km
CO2-efficiëntie Op basis van de gemeten CO2-emissies, rekening houdend met de massa van het voertuig
EnVKV
Meer details
Voertuignr: 023441
APK: nieuw
Carrosserievorm: limousine (5 Deurs)
Aantal zitplaatsen: 5
Massa ledigvoertuig 1650 kg
GVW: 1650 kg

*Meer informatie over het officiële brandstofverbruik en de officiële specifieke CO2-emissies van nieuwe personenauto's is te vinden in de 'Gids voor brandstofverbruik, CO2-uitstoot en elektriciteitsverbruik van nieuwe personenauto's' www.dat.de/co2/ gratis beschikbaar.
Ab dem 1. September 2017 werden bestimmte Neuwagen nach dem weltweit harmonisierten Prüfverfahren für Personenwagen und leichte Nutzfahrzeuge (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure, WLTP), einem neuen, realistischeren Prüfverfahren zur Messung des Kraftstoffverbrauchs und der CO2-Emissionen, typgenehmigt. Ab dem 1. September 2018 wird das WLTP den neuen europäischen Fahrzyklus (NEFZ), das derzeitige Prüfverfahren, ersetzen. Wegen der realistischeren Prüfbedingungen sind die nach dem WLTP gemessenen Kraftstoffverbrauchs- und CO2-Emissionswerte in vielen Fällen höher als die nach dem NEFZ gemessenen.