VW Tiguan

360° Exterieur view
360° Inetrieur view
Video

Nieuwe auto

Direct leverbaar

65.900,- 21% BTW & BPM

Eerste registratie: 01.08.2018
7 km
Kleur: Grau , metallic
Interieur: Lederen stoelen
Benzine
162 kW (220 PK)
1984 cm³
Automaat
uitrusting sluiten
Interieur en comfort
  • Lederen stoelen
  • centrale vergrendeling
  • Automatische airco
  • elektrische ramen
  • elektrische spiegels
  • elektrische stoelen
  • schuif-/hefdak
  • stoelverwarming voor
  • cruise control
  • multifunctionele stuurwiel
  • Head-up display
Multimedia en communicatie
  • boordcomputer
  • navigatie
  • Bluetooth
  • Telefoonvoorbereiding handsfree
Veiligheid en milieu
  • 6 Airbags
  • ABS - anti blokkeer systeem
  • stuurbekrachtiging
  • bochtlicht
  • mistlampen
  • ESP - elektronische stabiliteits programma
  • regensensor
  • sportstoelen
  • lichtsensor
  • parkeerhulp voor
  • parkeerhulp achter
  • Achteruitrijcamera
Anders
  • lichtmetalen velgen
  • dakrail
  • metallic
  • Panoramadak
Milieu
Brandstofverbruik gecombineerd:* 7.7l/100km
Brandstofverbruik stad:* 9.6l/100km
Brandstofverbruik snelweg:* 6.7l/100km
gem. CO2:* 177 g/km
CO2-efficiëntie Op basis van de gemeten CO2-emissies, rekening houdend met de massa van het voertuig
EnVKV
Meer details
Voertuignr: 021097
APK: 08/2021
Carrosserievorm: bus (5 Deurs)
Aantal zitplaatsen: 5
Massa ledigvoertuig 2260 kg
GVW: 2260 kg

*Meer informatie over het officiële brandstofverbruik en de officiële specifieke CO2-emissies van nieuwe personenauto's is te vinden in de 'Gids voor brandstofverbruik, CO2-uitstoot en elektriciteitsverbruik van nieuwe personenauto's' www.dat.de/co2/ gratis beschikbaar.
Ab dem 1. September 2017 werden bestimmte Neuwagen nach dem weltweit harmonisierten Prüfverfahren für Personenwagen und leichte Nutzfahrzeuge (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure, WLTP), einem neuen, realistischeren Prüfverfahren zur Messung des Kraftstoffverbrauchs und der CO2-Emissionen, typgenehmigt. Ab dem 1. September 2018 wird das WLTP den neuen europäischen Fahrzyklus (NEFZ), das derzeitige Prüfverfahren, ersetzen. Wegen der realistischeren Prüfbedingungen sind die nach dem WLTP gemessenen Kraftstoffverbrauchs- und CO2-Emissionswerte in vielen Fällen höher als die nach dem NEFZ gemessenen.